Календарно-тематичне планування


УКРАЇНСЬКА МОВА в інтегрованому курсі
Тема
Дата
1
Участь у сюжетно-рольових іграх. Висловлення власної думки. Постановка питань до усного повідомлення. Відтворення графічних знаків за зразком. Відгадування загадок.


2
Підтримка діалогу. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнків. Створення простих медіапродуктів. Висловлення своїх думок і почуттів з приводу почутого чи побаченого.


3
Постановка запитань до усного повідомлення та надання відповідей .Розпізнавання відомих букв в записаних словах. Слухання казок, віршів, розповідей.


4
Обговорення усної інформації. Опис книжок, які подобаються. Імпровізація засобами пантоміми. Висловлення власної думки. Використання в мовленні слів -назв ознак предметів.


5
Розвиток навичок письма. Створення невеликих усних висловлювань на тему.Підтримка діалогу. Вживання під час висловлювання несловесних засобів (жести, міміка). Участь у сюжетно-рольвій грі.


6
Написання прямих ліній. Дослідження чоловічого і жіночого роду іменників (без терміна) та виражальних можливостей прикметника. Використання голосу, тембру для створення образу. Співвіднесення почутого твору з власним досвідом.


7
Доброзичливе сприймання усних реплік. Позначення звуків буквами на письмі. Дослідження значень слів. Пояснення вчинків персонажів . Використання фактичного змісту для обговорення інформації.


8
Створення письмового повідомлення за допомогою символів, малюнків. Дослідження виражальних засобів у творі та значень слів, пов’язаних із темою. Відтворення графічних знаків за зразком. Висловлення думки та пережитих емоцій.


9
Відтворення графічних знаків за зразком. Дослідження походження слів –вересень, жовтень , листопад. Слухання монологічного висловлювання. Визначення кількості складів у слові. Письмо відомих друкованих літер.


10
Добір ілюстрацій до художнього тексту. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма. Письмо відомих друкованих букв. Складання іншої кінцівки твору. Розрізнення звуків.


11
Висловлення власної думки. Представлення інформації за допомогою ілюстрацій. Підтримка діалогу відповідною лексикою . Відтворення графічних символів за зразком.


12
Розпізнавання в словах відомих букв. Дослідження та творення споріднених слів.Сприймання простого аудіотексту. Особливості казки. Створення простих медіапродуктів (листівки). Переповідання події з власного життя.


13
Дослідження значень нових слів. Створення підписів друкованими літерами. Називання в словах відомих букв. Розгадування та створення ребусів. Визначення кількості складів , опираючісь на голосні звуки.


14
Обговорення сюжетно-рольової гри. Пояснення вчинків персонажів. Спостереження за діалогом , розгляд проблеми з різних боків. Висловлення власних вражень.


15
Доречне використання емотиконів. Експерименти з мовними одиницями. Визанчення звуків у слові та кількості складів. Дослідження значення слів.


16
Дослідження звуків мови та складів.розповідь про свої враження від художнього тексту. Перегляд простого медіатексту (мультфільму) Висловлення своїх вражень.


17
Експерименти з мовними одиницями. Визначення звуків та складів у слові. Розпізнавання відомих букв. Утворення нового слова з відомих складів. Використання лічилок у грі.


18
Позначення голосних звуків буквами на письмі. Запис елементарних повідомлень. Дослідження значення слів. Відшукування незнайомих слів. Висловлення власної думки.


19
Вживання слів ввічливості при звертанні. Вправляння у правильній вимові і наголошуванні слів. Відшукування потрібної інформації . Записування під диктовку слів з відомими літерами.


20
Підтримка діалогу, участь у обговоренні. Дослідження значень слів. Читання за ролями фрагментів твору, фантазування на основі прочитаного. Створення простих медіапродуктів, елементарних повідомлень.


21
Обговорення усної інформації. Розгадування ребусів. Фантазування на основі прочитаного. Постановка запитань.


22
Дослідження значень слів. Висловлення думок та почуттів з приводу почутого. Розпізнавання ключових слів у тексті. Графічне представлення інформації. Відтворення графічних знаків за зразком.


23
Ілюстрування художнього тексту.Висловлення власних вражень і почуттів. Перетворення усної інформації на основі фактичного змісту.


24
Обговорення сюжетно-рольвої гри, участь у ній. Підтримка діалогу. . Сприймання монологічного мовлення.


25
Розпізнавання букв у записаних словах. Відтворення графічних знаків за зразком. Сприймання монологічного мовлення. Виявлення і пояснення ролі епітетів (без терміна) у художньому тексті. Постановка запитань до почутого.


26
Читання вголос коротких текстів. Записування слів з відомими буквами. Робота зі словами: правильне наголошення, значення.


27
Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок. Вживання великих/малих літер у власних/загальних назвах.


28
Читання коротких текстів. Обговорення змісту медіапродуктів. Участь у сюжетно-рольвій грі. Визначення послідовності подій у художньому тексті.


29
Слухання монологічного висловлювання. Постановка запитань за прослуханим. Вправляння у правильній вимові та наголошуванні слів. Письмо друкованими літерами. Запис під диктовку.


30
Обмін елементарними письмовими повідомленнями. Читання вголос коротких текстів. Опис власних почуттів.


31
Запис елементарних повідомлень Письмо друкованими літерами власних назв. Читання вголос коротких текстів.


32
Запис слів з вивченими буквами, вимова і написання яких збігається. Обговорення сюжетно-рольової гри. Вживання відповідної до ситуації лексики.







УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год/тиждень
Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1
/ І. О. Большакова, М. С. Пристінська. — Харків : Вид-во Ранок, 2018. — 80 с.
Тема
Підручник
Дата
І семестр (80 годин)
Добукварний період
1 тиждень
1
Я вивчаю українську мову. Буду чемним.



2
Усне і писемне мовлення. Буду відповідальним.



3
Слово. Хто це? Що це? Що робить? Буду турботливим.



4
Слово і речення. Буду гарним слухачем.
Робота з дитячою книжкою.



5
Побудова речень за зразком.



2 тиждень
6
Слово і речення. Інтонація.



7
Закріплення вміння будувати речення.



8
Звуки. Робота за зразком.



9
Букви. Українська абетка.



10
Побудова речень. Розвиток мовлення.



3 тиждень
11
Звук і буква А.



12
Звук і буква О.



13
Звук і буква М. Утворення складів.



14
Читання простих слів.
Робота з дитячою книжкою.



15
Звук і буква Л. Читання складів.



4 тиждень
16
Читання слів з вивченими буквами.



17
Звук і буква У.



18
Доповнення речень. Розвиток мовлення.



19
Звук і буква Н.



20
Склад. Поділ слів на склади.



УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год/тиждень
Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1
/ І. О. Большакова, М. С. Пристінська. — Харків : Вид-во Ранок, 2018. — 80 с.
Тема
Підручник
Дата
І семестр (80 годин)
Букварний період
5 тиждень
21
Звук і буква С.



22
Читання слів і речень.



23
Звук і буква К. Читання текту. Визначення складу з буквою К



24
Наголос. Визначення наголошеного складу.



25
Визначення кількості складв у слові.
Робота з дитячою книжкою.



6 тиждень
26
Звук і буква И. Читання тексту з малюнками.



27
Слово : один – багато.



28
Звук і буква Р.



29
Читання тексту з вивченими буквами.
Розвиток мовлення.



30
Звук і буква Б. Читання слів і речень.



7 тиждень
31
Звуковий склад слова.



32
Звук і буква В. Визначення місця букви в словах.



33
Читання тексту. Відповідь на питання.



34
Звук і буква Д. Читання тексту з малюнками.



35
Читання власних назв.
Робота з дитячою книжкою.



8 тиждень
36
Звук і буква І. Тверді і м’які приголосні.



37
Співставлення схеми – слова – малюнка.



38
Звук і буква П. Робота з ілюстрацією.



39
Добір звукових схем до слів.



40
Звуковий аналіз слів. Розвиток мовлення.



УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год/тиждень
Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1
/ І. О. Большакова, М. С. Пристінська. — Харків : Вид-во Ранок, 2018. — 80 с.
Тема
Підручник
Дата
І семестр (80 годин)
Букварний період
9 тиждень
41
Звук і буква Т. Читання тектів з малюнками..



42
Досліджуємо медіа . Реклама.
Робота з дитячою книжкою.



43
Звук і буква Г.



44
Текст. Тема тексту.



45
Звук і буква Г .



10 тиждень
46
Читання текстів з вивченими буквами.



47
Звук і буква Е.



48
Тверді і м’які приголосні звуки.



49
Звук і буква З.



50
Текст. Частини тексту. Розвиток мовлення.



11 тиждень
51
Звук і буква Ж.



52
Тема. Послідовність подій.



53
Звук і буква Ш.



54
Опис малюнка.



55
Закріплення вивчених літер.
Робота з дитячою книжкою.



12 тиждень
56
Звук і буква Х.



57
Послідовність подій.



58
Звук і буква Й.



59
Робота з малюнком до тексту. Розвиток мовлення.



60
Звук і буква Ч.



УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год/тиждень
Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1
/ І. О. Большакова, М. С. Пристінська. — Харків : Вид-во Ранок, 2018. — 80 с.
Тема
Підручник
Дата
І семестр (80 годин)
Букварний період
13 тиждень
61
Читання тексту.



62
Звук і буква Щ.



63
Позначення буквою щ двох звуків.



64
Звук і буква Я. Позначення буквою я двох звуків.



65
Позначення буквою я одного звука.
Робота з дитячою книжкою.



14 тиждень
66
Звук і буква Ю. Позначення буквою ю двох звуків.



67
Позначення буквою ю одного звука. Встановлення послідовності подій.



68
Звук і буква Є. Позначення буквою є двох звуків.



69
Позначення буквою є одного звука. Побудова речень. Розвиток мовлення.



70
Звуковий аналіз слів.



15 тиждень
71
Буква Ь. Читання слв з м’яким знаком. Звуковий аналіз слів з Ь.



72
Читання тексту з вивченими буквами.



73
Звук і буква Ц.



74
Читання совпчиків слів з буквою Ц.



75
Звук і буква Ф. Робота з дитячою книжкою.



16 тиждень
76
Послідовність подій. Власна кінцівка історії.



77
Звук і буква Ї. Позначення буквою Ї двох звуків.



78
Складання розповіді про себе. Розвиток мовлення.



79
Читання віршованих творів.



80
Читання текстів з вивченими буквами.



- урок з резервного часу
УКРАЇНСЬКА МОВА в інтегрованому курсі
Тема
Дата
1
Участь у сюжетно-рольових іграх. Висловлення власної думки. Постановка питань до усного повідомлення. Відтворення графічних знаків за зразком. Відгадування загадок.


2
Підтримка діалогу. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнків. Створення простих медіапродуктів. Висловлення своїх думок і почуттів з приводу почутого чи побаченого.


3
Постановка запитань до усного повідомлення та надання відповідей .Розпізнавання відомих букв в записаних словах. Слухання казок, віршів, розповідей.


4
Обговорення усної інформації. Опис книжок, які подобаються. Імпровізація засобами пантоміми. Висловлення власної думки. Використання в мовленні слів -назв ознак предметів.


5
Розвиток навичок письма. Створення невеликих усних висловлювань на тему.Підтримка діалогу. Вживання під час висловлювання несловесних засобів (жести, міміка). Участь у сюжетно-рольвій грі.


6
Написання прямих ліній. Дослідження чоловічого і жіночого роду іменників (без терміна) та виражальних можливостей прикметника. Використання голосу, тембру для створення образу. Співвіднесення почутого твору з власним досвідом.


7
Доброзичливе сприймання усних реплік. Позначення звуків буквами на письмі. Дослідження значень слів. Пояснення вчинків персонажів . Використання фактичного змісту для обговорення інформації.


8
Створення письмового повідомлення за допомогою символів, малюнків. Дослідження виражальних засобів у творі та значень слів, пов’язаних із темою. Відтворення графічних знаків за зразком. Висловлення думки та пережитих емоцій.


9
Відтворення графічних знаків за зразком. Дослідження походження слів –вересень, жовтень , листопад. Слухання монологічного висловлювання. Визначення кількості складів у слові. Письмо відомих друкованих літер.


10
Добір ілюстрацій до художнього тексту. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма. Письмо відомих друкованих букв. Складання іншої кінцівки твору. Розрізнення звуків.


11
Висловлення власної думки. Представлення інформації за допомогою ілюстрацій. Підтримка діалогу відповідною лексикою . Відтворення графічних символів за зразком.


12
Розпізнавання в словах відомих букв. Дослідження та творення споріднених слів.Сприймання простого аудіотексту. Особливості казки. Створення простих медіапродуктів (листівки). Переповідання події з власного життя.


13
Дослідження значень нових слів. Створення підписів друкованими літерами. Називання в словах відомих букв. Розгадування та створення ребусів. Визначення кількості складів , опираючісь на голосні звуки.


14
Обговорення сюжетно-рольової гри. Пояснення вчинків персонажів. Спостереження за діалогом , розгляд проблеми з різних боків. Висловлення власних вражень.


15
Доречне використання емотиконів. Експерименти з мовними одиницями. Визанчення звуків у слові та кількості складів. Дослідження значення слів.


16
Дослідження звуків мови та складів.розповідь про свої враження від художнього тексту. Перегляд простого медіатексту (мультфільму) Висловлення своїх вражень.


17
Експерименти з мовними одиницями. Визначення звуків та складів у слові. Розпізнавання відомих букв. Утворення нового слова з відомих складів. Використання лічилок у грі.


18
Позначення голосних звуків буквами на письмі. Запис елементарних повідомлень. Дослідження значення слів. Відшукування незнайомих слів. Висловлення власної думки.


19
Вживання слів ввічливості при звертанні. Вправляння у правильній вимові і наголошуванні слів. Відшукування потрібної інформації . Записування під диктовку слів з відомими літерами.


20
Підтримка діалогу, участь у обговоренні. Дослідження значень слів. Читання за ролями фрагментів твору, фантазування на основі прочитаного. Створення простих медіапродуктів, елементарних повідомлень.


21
Обговорення усної інформації. Розгадування ребусів. Фантазування на основі прочитаного. Постановка запитань.


22
Дослідження значень слів. Висловлення думок та почуттів з приводу почутого. Розпізнавання ключових слів у тексті. Графічне представлення інформації. Відтворення графічних знаків за зразком.


23
Ілюстрування художнього тексту.Висловлення власних вражень і почуттів. Перетворення усної інформації на основі фактичного змісту.


24
Обговорення сюжетно-рольвої гри, участь у ній. Підтримка діалогу. . Сприймання монологічного мовлення.


25
Розпізнавання букв у записаних словах. Відтворення графічних знаків за зразком. Сприймання монологічного мовлення. Виявлення і пояснення ролі епітетів (без терміна) у художньому тексті. Постановка запитань до почутого.


26
Читання вголос коротких текстів. Записування слів з відомими буквами. Робота зі словами: правильне наголошення, значення.


27
Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок. Вживання великих/малих літер у власних/загальних назвах.


28
Читання коротких текстів. Обговорення змісту медіапродуктів. Участь у сюжетно-рольвій грі. Визначення послідовності подій у художньому тексті.


29
Слухання монологічного висловлювання. Постановка запитань за прослуханим. Вправляння у правильній вимові та наголошуванні слів. Письмо друкованими літерами. Запис під диктовку.


30
Обмін елементарними письмовими повідомленнями. Читання вголос коротких текстів. Опис власних почуттів.


31
Запис елементарних повідомлень Письмо друкованими літерами власних назв. Читання вголос коротких текстів.


32
Запис слів з вивченими буквами, вимова і написання яких збігається. Обговорення сюжетно-рольової гри. Вживання відповідної до ситуації лексики.








Немає коментарів:

Дописати коментар