УКРАЇНСЬКА МОВА в
інтегрованому курсі
№
|
Тема
|
Дата
|
|
1
|
Участь у
сюжетно-рольових іграх. Висловлення власної думки. Постановка питань до
усного повідомлення. Відтворення графічних знаків за зразком. Відгадування
загадок.
|
||
2
|
Підтримка діалогу.
Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнків. Створення простих
медіапродуктів. Висловлення своїх думок і почуттів з приводу почутого чи
побаченого.
|
||
3
|
Постановка запитань
до усного повідомлення та надання відповідей .Розпізнавання відомих букв в
записаних словах. Слухання казок, віршів, розповідей.
|
||
4
|
Обговорення усної
інформації. Опис книжок, які подобаються. Імпровізація засобами пантоміми.
Висловлення власної думки. Використання в мовленні слів -назв ознак
предметів.
|
||
5
|
Розвиток навичок
письма. Створення невеликих усних висловлювань на тему.Підтримка
діалогу. Вживання під час висловлювання несловесних засобів (жести, міміка).
Участь у сюжетно-рольвій грі.
|
||
6
|
Написання прямих
ліній. Дослідження чоловічого і жіночого роду іменників (без терміна) та
виражальних можливостей прикметника. Використання голосу, тембру для
створення образу. Співвіднесення почутого твору з власним досвідом.
|
||
7
|
Доброзичливе
сприймання усних реплік. Позначення звуків буквами на письмі. Дослідження
значень слів. Пояснення вчинків персонажів . Використання фактичного змісту
для обговорення інформації.
|
||
8
|
Створення
письмового повідомлення за допомогою символів, малюнків. Дослідження
виражальних засобів у творі та значень слів, пов’язаних із темою. Відтворення
графічних знаків за зразком. Висловлення думки та пережитих емоцій.
|
||
9
|
Відтворення
графічних знаків за зразком. Дослідження походження слів –вересень, жовтень ,
листопад. Слухання монологічного висловлювання. Визначення кількості складів
у слові. Письмо відомих друкованих літер.
|
||
10
|
Добір ілюстрацій до
художнього тексту. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового
письма. Письмо відомих друкованих букв. Складання іншої кінцівки твору.
Розрізнення звуків.
|
||
11
|
Висловлення власної
думки. Представлення інформації за допомогою ілюстрацій. Підтримка діалогу
відповідною лексикою . Відтворення графічних символів за зразком.
|
||
12
|
Розпізнавання в
словах відомих букв. Дослідження та творення споріднених слів.Сприймання
простого аудіотексту. Особливості казки. Створення простих медіапродуктів
(листівки). Переповідання події з власного життя.
|
||
13
|
Дослідження значень
нових слів. Створення підписів друкованими літерами. Називання в словах
відомих букв. Розгадування та створення ребусів. Визначення кількості складів
, опираючісь на голосні звуки.
|
||
14
|
Обговорення
сюжетно-рольової гри. Пояснення вчинків персонажів. Спостереження за діалогом
, розгляд проблеми з різних боків. Висловлення власних вражень.
|
||
15
|
Доречне
використання емотиконів. Експерименти з мовними одиницями. Визанчення звуків
у слові та кількості складів. Дослідження значення слів.
|
||
16
|
Дослідження звуків
мови та складів.розповідь про свої враження від художнього тексту. Перегляд
простого медіатексту (мультфільму) Висловлення своїх вражень.
|
||
17
|
Експерименти з
мовними одиницями. Визначення звуків та складів у слові. Розпізнавання
відомих букв. Утворення нового слова з відомих складів. Використання лічилок
у грі.
|
||
18
|
Позначення голосних
звуків буквами на письмі. Запис елементарних повідомлень. Дослідження значення
слів. Відшукування незнайомих слів. Висловлення власної думки.
|
||
19
|
Вживання слів
ввічливості при звертанні. Вправляння у правильній вимові і наголошуванні
слів. Відшукування потрібної інформації . Записування під диктовку слів з
відомими літерами.
|
||
20
|
Підтримка діалогу,
участь у обговоренні. Дослідження значень слів. Читання за ролями фрагментів
твору, фантазування на основі прочитаного. Створення простих медіапродуктів,
елементарних повідомлень.
|
||
21
|
Обговорення усної
інформації. Розгадування ребусів. Фантазування на основі прочитаного.
Постановка запитань.
|
||
22
|
Дослідження значень
слів. Висловлення думок та почуттів з приводу почутого. Розпізнавання
ключових слів у тексті. Графічне представлення інформації. Відтворення
графічних знаків за зразком.
|
||
23
|
Ілюстрування
художнього тексту.Висловлення власних вражень і почуттів. Перетворення усної
інформації на основі фактичного змісту.
|
||
24
|
Обговорення
сюжетно-рольвої гри, участь у ній. Підтримка діалогу. . Сприймання
монологічного мовлення.
|
||
25
|
Розпізнавання букв
у записаних словах. Відтворення графічних знаків за зразком. Сприймання
монологічного мовлення. Виявлення і пояснення ролі епітетів (без терміна) у
художньому тексті. Постановка запитань до почутого.
|
||
26
|
Читання вголос
коротких текстів. Записування слів з відомими буквами. Робота зі словами:
правильне наголошення, значення.
|
||
27
|
Запис елементарних
повідомлень за допомогою умовних позначок. Вживання великих/малих літер у
власних/загальних назвах.
|
||
28
|
Читання коротких
текстів. Обговорення змісту медіапродуктів. Участь у сюжетно-рольвій грі.
Визначення послідовності подій у художньому тексті.
|
||
29
|
Слухання
монологічного висловлювання. Постановка запитань за прослуханим. Вправляння у
правильній вимові та наголошуванні слів. Письмо друкованими літерами. Запис
під диктовку.
|
||
30
|
Обмін елементарними
письмовими повідомленнями. Читання вголос коротких текстів. Опис власних
почуттів.
|
||
31
|
Запис елементарних
повідомлень Письмо друкованими літерами власних назв. Читання вголос коротких
текстів.
|
||
32
|
Запис слів з
вивченими буквами, вимова і написання яких збігається. Обговорення
сюжетно-рольової гри. Вживання відповідної до ситуації лексики.
|
||
УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год/тиждень
Українська мова. Буквар
: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1
/ І. О. Большакова, М.
С. Пристінська. — Харків : Вид-во ォРанокサ, 2018. — 80 с.
№
|
Тема
|
Підручник
|
Дата
|
|
І семестр (80 годин)
|
||||
Добукварний період
|
||||
1 тиждень
|
||||
1
|
Я вивчаю українську
мову. Буду чемним.
|
|||
2
|
Усне і писемне
мовлення. Буду відповідальним.
|
|||
3
|
Слово. Хто це? Що це?
Що робить? Буду турботливим.
|
|||
4
|
Слово і речення. Буду
гарним слухачем.
Робота з дитячою
книжкою.
|
|||
5
|
Побудова речень за
зразком.
|
|||
2 тиждень
|
||||
6
|
Слово і речення.
Інтонація.
|
|||
7
|
Закріплення вміння
будувати речення.
|
|||
8
|
Звуки. Робота за
зразком.
|
|||
9
|
Букви. Українська
абетка.
|
|||
10
|
Побудова речень. Розвиток
мовлення.
|
|||
3 тиждень
|
||||
11
|
Звук і буква А.
|
|||
12
|
Звук і буква О.
|
|||
13
|
Звук і буква М.
Утворення складів.
|
|||
14
|
Читання простих слів.
Робота з дитячою
книжкою.
|
|||
15
|
Звук і буква Л.
Читання складів.
|
|||
4 тиждень
|
||||
16
|
Читання слів з
вивченими буквами.
|
|||
17
|
Звук і буква У.
|
|||
18
|
Доповнення
речень. Розвиток мовлення.
|
|||
19
|
Звук і буква Н.
|
|||
20
|
Склад. Поділ слів на
склади.
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год/тиждень
Українська мова. Буквар
: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1
/ І. О. Большакова, М.
С. Пристінська. — Харків : Вид-во ォРанокサ, 2018. — 80 с.
№
|
Тема
|
Підручник
|
Дата
|
|
І семестр (80 годин)
|
||||
Букварний період
|
||||
5 тиждень
|
||||
21
|
Звук і буква С.
|
|||
22
|
Читання слів і речень.
|
|||
23
|
Звук і буква К.
Читання текту. Визначення складу з буквою К
|
|||
24
|
Наголос. Визначення
наголошеного складу.
|
|||
25
|
Визначення кількості
складв у слові.
Робота з дитячою
книжкою.
|
|||
6 тиждень
|
||||
26
|
Звук і буква И.
Читання тексту з малюнками.
|
|||
27
|
Слово : один – багато.
|
|||
28
|
Звук і буква Р.
|
|||
29
|
Читання тексту з
вивченими буквами.
Розвиток мовлення.
|
|||
30
|
Звук і буква Б.
Читання слів і речень.
|
|||
7 тиждень
|
||||
31
|
Звуковий склад слова.
|
|||
32
|
Звук і буква В.
Визначення місця букви в словах.
|
|||
33
|
Читання тексту.
Відповідь на питання.
|
|||
34
|
Звук і буква Д.
Читання тексту з малюнками.
|
|||
35
|
Читання власних назв.
Робота з дитячою
книжкою.
|
|||
8 тиждень
|
||||
36
|
Звук і буква І. Тверді
і м’які приголосні.
|
|||
37
|
Співставлення схеми –
слова – малюнка.
|
|||
38
|
Звук і буква П. Робота
з ілюстрацією.
|
|||
39
|
Добір звукових схем до
слів.
|
|||
40
|
Звуковий аналіз
слів. Розвиток мовлення.
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год/тиждень
Українська мова. Буквар
: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1
/ І. О. Большакова, М.
С. Пристінська. — Харків : Вид-во ォРанокサ, 2018. — 80 с.
№
|
Тема
|
Підручник
|
Дата
|
|
І семестр (80 годин)
|
||||
Букварний період
|
||||
9 тиждень
|
||||
41
|
Звук і буква Т.
Читання тектів з малюнками..
|
|||
42
|
Досліджуємо медіа .
Реклама.
Робота з дитячою
книжкою.
|
|||
43
|
Звук і буква Г.
|
|||
44
|
Текст. Тема тексту.
|
|||
45
|
Звук і буква Г .
|
|||
10 тиждень
|
||||
46
|
Читання текстів з
вивченими буквами.
|
|||
47
|
Звук і буква Е.
|
|||
48
|
Тверді і м’які
приголосні звуки.
|
|||
49
|
Звук і буква З.
|
|||
50
|
Текст. Частини
тексту. Розвиток мовлення.
|
|||
11 тиждень
|
||||
51
|
Звук і буква Ж.
|
|||
52
|
Тема. Послідовність
подій.
|
|||
53
|
Звук і буква Ш.
|
|||
54
|
Опис малюнка.
|
|||
55
|
Закріплення вивчених
літер.
Робота з дитячою
книжкою.
|
|||
12 тиждень
|
||||
56
|
Звук і буква Х.
|
|||
57
|
Послідовність подій.
|
|||
58
|
Звук і буква Й.
|
|||
59
|
Робота з малюнком до
тексту. Розвиток мовлення.
|
|||
60
|
Звук і буква Ч.
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год/тиждень
Українська мова. Буквар
: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1
/ І. О. Большакова, М.
С. Пристінська. — Харків : Вид-во ォРанокサ, 2018. — 80 с.
№
|
Тема
|
Підручник
|
Дата
|
|
І семестр (80 годин)
|
||||
Букварний період
|
||||
13 тиждень
|
||||
61
|
Читання тексту.
|
|||
62
|
Звук і буква Щ.
|
|||
63
|
Позначення буквою щ
двох звуків.
|
|||
64
|
Звук і буква Я.
Позначення буквою я двох звуків.
|
|||
65
|
Позначення буквою я
одного звука.
Робота з дитячою
книжкою.
|
|||
14 тиждень
|
||||
66
|
Звук і буква Ю.
Позначення буквою ю двох звуків.
|
|||
67
|
Позначення буквою ю одного
звука. Встановлення послідовності подій.
|
|||
68
|
Звук і буква Є.
Позначення буквою є двох звуків.
|
|||
69
|
Позначення буквою є
одного звука. Побудова речень. Розвиток мовлення.
|
|||
70
|
Звуковий аналіз слів.
|
|||
15 тиждень
|
||||
71
|
Буква Ь. Читання слв з
м’яким знаком. Звуковий аналіз слів з Ь.
|
|||
72
|
Читання тексту з
вивченими буквами.
|
|||
73
|
Звук і буква Ц.
|
|||
74
|
Читання совпчиків слів
з буквою Ц.
|
|||
75
|
Звук і буква Ф. Робота
з дитячою книжкою.
|
|||
16 тиждень
|
||||
76
|
Послідовність подій.
Власна кінцівка історії.
|
|||
77
|
Звук і буква Ї.
Позначення буквою Ї двох звуків.
|
|||
78
|
Складання розповіді
про себе. Розвиток мовлення.
|
|||
79
|
Читання віршованих
творів.
|
|||
80
|
Читання текстів з
вивченими буквами.
|
- урок з резервного часу
УКРАЇНСЬКА МОВА в
інтегрованому курсі
№
|
Тема
|
Дата
|
|
1
|
Участь у
сюжетно-рольових іграх. Висловлення власної думки. Постановка питань до
усного повідомлення. Відтворення графічних знаків за зразком. Відгадування
загадок.
|
||
2
|
Підтримка діалогу.
Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнків. Створення простих
медіапродуктів. Висловлення своїх думок і почуттів з приводу почутого чи
побаченого.
|
||
3
|
Постановка запитань до
усного повідомлення та надання відповідей .Розпізнавання відомих букв в
записаних словах. Слухання казок, віршів, розповідей.
|
||
4
|
Обговорення усної
інформації. Опис книжок, які подобаються. Імпровізація засобами пантоміми.
Висловлення власної думки. Використання в мовленні слів -назв ознак
предметів.
|
||
5
|
Розвиток навичок
письма. Створення невеликих усних висловлювань на тему.Підтримка
діалогу. Вживання під час висловлювання несловесних засобів (жести, міміка).
Участь у сюжетно-рольвій грі.
|
||
6
|
Написання прямих
ліній. Дослідження чоловічого і жіночого роду іменників (без терміна) та
виражальних можливостей прикметника. Використання голосу, тембру для
створення образу. Співвіднесення почутого твору з власним досвідом.
|
||
7
|
Доброзичливе
сприймання усних реплік. Позначення звуків буквами на письмі. Дослідження
значень слів. Пояснення вчинків персонажів . Використання фактичного змісту
для обговорення інформації.
|
||
8
|
Створення письмового
повідомлення за допомогою символів, малюнків. Дослідження виражальних засобів
у творі та значень слів, пов’язаних із темою. Відтворення графічних знаків за
зразком. Висловлення думки та пережитих емоцій.
|
||
9
|
Відтворення графічних
знаків за зразком. Дослідження походження слів –вересень, жовтень , листопад.
Слухання монологічного висловлювання. Визначення кількості складів у слові.
Письмо відомих друкованих літер.
|
||
10
|
Добір ілюстрацій до
художнього тексту. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового
письма. Письмо відомих друкованих букв. Складання іншої кінцівки твору.
Розрізнення звуків.
|
||
11
|
Висловлення власної
думки. Представлення інформації за допомогою ілюстрацій. Підтримка діалогу
відповідною лексикою . Відтворення графічних символів за зразком.
|
||
12
|
Розпізнавання в словах
відомих букв. Дослідження та творення споріднених слів.Сприймання простого
аудіотексту. Особливості казки. Створення простих медіапродуктів (листівки).
Переповідання події з власного життя.
|
||
13
|
Дослідження значень
нових слів. Створення підписів друкованими літерами. Називання в словах
відомих букв. Розгадування та створення ребусів. Визначення кількості складів
, опираючісь на голосні звуки.
|
||
14
|
Обговорення
сюжетно-рольової гри. Пояснення вчинків персонажів. Спостереження за діалогом
, розгляд проблеми з різних боків. Висловлення власних вражень.
|
||
15
|
Доречне використання
емотиконів. Експерименти з мовними одиницями. Визанчення звуків у слові та
кількості складів. Дослідження значення слів.
|
||
16
|
Дослідження звуків
мови та складів.розповідь про свої враження від художнього тексту. Перегляд
простого медіатексту (мультфільму) Висловлення своїх вражень.
|
||
17
|
Експерименти з мовними
одиницями. Визначення звуків та складів у слові. Розпізнавання відомих букв.
Утворення нового слова з відомих складів. Використання лічилок у грі.
|
||
18
|
Позначення голосних
звуків буквами на письмі. Запис елементарних повідомлень. Дослідження
значення слів. Відшукування незнайомих слів. Висловлення власної думки.
|
||
19
|
Вживання слів
ввічливості при звертанні. Вправляння у правильній вимові і наголошуванні
слів. Відшукування потрібної інформації . Записування під диктовку слів з
відомими літерами.
|
||
20
|
Підтримка діалогу,
участь у обговоренні. Дослідження значень слів. Читання за ролями фрагментів
твору, фантазування на основі прочитаного. Створення простих медіапродуктів,
елементарних повідомлень.
|
||
21
|
Обговорення усної
інформації. Розгадування ребусів. Фантазування на основі прочитаного.
Постановка запитань.
|
||
22
|
Дослідження значень
слів. Висловлення думок та почуттів з приводу почутого. Розпізнавання
ключових слів у тексті. Графічне представлення інформації. Відтворення
графічних знаків за зразком.
|
||
23
|
Ілюстрування
художнього тексту.Висловлення власних вражень і почуттів. Перетворення усної
інформації на основі фактичного змісту.
|
||
24
|
Обговорення
сюжетно-рольвої гри, участь у ній. Підтримка діалогу. . Сприймання
монологічного мовлення.
|
||
25
|
Розпізнавання букв у
записаних словах. Відтворення графічних знаків за зразком. Сприймання
монологічного мовлення. Виявлення і пояснення ролі епітетів (без терміна) у
художньому тексті. Постановка запитань до почутого.
|
||
26
|
Читання вголос
коротких текстів. Записування слів з відомими буквами. Робота зі словами:
правильне наголошення, значення.
|
||
27
|
Запис елементарних
повідомлень за допомогою умовних позначок. Вживання великих/малих літер у
власних/загальних назвах.
|
||
28
|
Читання коротких
текстів. Обговорення змісту медіапродуктів. Участь у сюжетно-рольвій грі.
Визначення послідовності подій у художньому тексті.
|
||
29
|
Слухання монологічного
висловлювання. Постановка запитань за прослуханим. Вправляння у правильній
вимові та наголошуванні слів. Письмо друкованими літерами. Запис під
диктовку.
|
||
30
|
Обмін елементарними
письмовими повідомленнями. Читання вголос коротких текстів. Опис власних
почуттів.
|
||
31
|
Запис елементарних
повідомлень Письмо друкованими літерами власних назв. Читання вголос коротких
текстів.
|
||
32
|
Запис слів з вивченими
буквами, вимова і написання яких збігається. Обговорення сюжетно-рольової
гри. Вживання відповідної до ситуації лексики.
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар